Call centra Úřadu práce ČR jsou nyní přístupnější
Call centrum Úřadu práce ČR nově využívá služeb virtuální asistentky „Evy“ (AI – umělá inteligence), která je zatím v testovacím režimu. Pokud jejím prostřednictvím poskytnuté informace nebudou pro volajícího dostačující, bude propojen s operátorem Call centra. Virtuální asistentku Evu mohou klienti ÚP ČR využívat i mimo provozní dobu centra.
Provozní doba obou Callcenter:
Operátor
Virtuální asistent
Pondělí
8:00‒17:00
7:00‒19:00
Úterý
8:00‒15:00
7:00‒19:00
Středa
8:00‒17:00
7:00‒19:00
Čtvrtek
8:00‒15:00
7:00‒19:00
Pátek
8:00‒13:00
7:00‒10:00
V případě, že se Vám z důvodu velkého počtu volajících před Vámi nedaří spojit s Call centrem ÚP ČR, můžete se obrátit s Vašimi dotazy na zaměstnance ÚP ČR v jednotlivých krajích.
Informace ke stavu uplatněné žádosti o dávku státní sociální podpory jsou poskytovány z důvodu ochrany osobních údajů pouze telefonicky.
S čím vám může poradit Call centrum pro sociální dávky a dětské skupiny:
žádost o některou z nepojistných sociálních dávek
pomoc s vyplněním žádosti
dotazy k dětským skupinám nebo sousedským dětským skupinám (můžete využít také helpdesk)
obecné informace v oblasti následujících zákonů
Informace ke stavu uplatněné žádosti o dávku státní sociální podpory jsou poskytovány z důvodu ochrany osobních údajů pouze telefonicky.
S čím vám může poradit Call centrum pro zaměstnanost:
hledání zaměstnání
žádost o podporu v nezaměstnanosti
zprostředkování rekvalifikace a žádost o příspěvek na rekvalifikaci
pracovní rehabilitace
zaměstnávání OZP
Služba tlumočení do českého znakového jazyka a simultánní přepis řeči:
Potřebujete-li hlasový hovor Call centra ÚP ČR doplnit textem nebo vizuální komunikací, využijte zdarma službu online tlumočení do českého znakového jazyka nebo simultánní přepis řeči, kdy se řeč operátora zároveň převádí do textové podoby. Využití přepisu je tak vhodné pro osoby se zhoršenou kvalitou sluchu nebo např. pro cizince.
Online tlumočení do českého znakového jazyka zajišťuje sociální služba Tichá linka a simultánní přepis řeči zprostředkuje sociální podnik Transkript online s.r.o. Odkazy na oba způsoby komunikace najdete přímo na webových stránkách callcentra ÚP ČR.
Kontakty na Call centrum:
+420 800 779 900 (bezplatná linka Call centra ÚP ČR pro sociální dávky a dětské skupina)
+420 950 180 000 (bezplatná linka Call centra ÚP ČR pro zaměstnanost)
callcentrum@uradprace.cz
ÚP ČR dělá mezi svými klienty průzkum spokojenosti se službami svými i svého Call centra. V takovém případě volá ÚP ČR vždy a pouze z čísla +420 950 172 234, a to v čase 8:00‒19:00.
Zdroj:
Call centrum pro sociální dávky a dětské skupiny | ÚP
Call centrum pro zaměstnanost | ÚP